Sales versus marktonderzoek
COMODO SOLUTIONS heeft een salesmethode ontwikkeld op basis van een marktonderzoek.
Kennis is macht. Juist vooraf zoveel mogelijk informatie over uw potentiële klant verzamelen zorgt ervoor dat u sterk in het salesverhaal zit.
In eerste gesprek wordt zoveel mogelijk informatie over potentiële klant verzameld d.m.v. inhoudelijke vragen te stellen.
Vervolgens stuurt u informatie toe en belt u de potentiële klant na.
Aan de hand van deze verzamelde essentiële gegevens kunt u de potentiële klant het beste te woord staan en overtuigen (vaak B2B).
Deze methode is ook implementeerbaar bij salesgesprekken welke in één gesprek plaatsvindt (vaak B2C).
Via het welbekende verkoopscript bellen is niet meer van deze tijd en gestructureerd je sales doen werkt zowel voor uw salescollega als uw potentiële klant het beste.
Ander fraai onderscheid van deze methode is dat wanneer uw vragen technisch inhoudelijk zijn ingericht iedere commerciële collega deze sales kan verwezenlijken zonder 'echte' kennis van de materie behoefte te hebben.
Direct implementeerbaar
COMODO SOLUTIONS heeft inmiddels vele sales strategieën ontworpen en geen enkele salescampagne is ons onbekend. Daarnaast zijn wij in staat om binnen 24 uur uw sales strategie effectief te ontwerpen en uit te rollen. Juist middels het toepassen van ons unieke marktonderzoek methode te werken levert dit altijd bevredigende resultaten op. Zelfs wanneer uw salesresultaten minder goed of pessimistisch uitvallen heeft u in ieder geval uw doelgroep transparant gemaakt. Nieuwe salesstrategie kunnen aan de hand van deze resultaten effectiever ingeregeld worden. Kortom, u zult met ons unieke marktonderzoekmethode altijd het maximale bereiken.
Herkent u zich in het bovenstaande en bent u benieuwd hoe onze salesmethode het beste bij uw uitpakt? Wacht dan niet langer en vul uw gegevens in ons contactformulier. U zult vervolgens spoedig teruggebeld worden om een afspraak in te plannen voor een oriënterend gesprek.
Salestrainingen
Er zijn natuurlijk meerdere organisaties (o.a. trainingsbureaus) waarmee u uw salespower omhoog kunt schroeven. Echter, uw organisatie verlangt meer dan een training en het liefst een uitgewerkte salesstrategie op maat. Het moet een salesstrategie zijn die bij uw organisatie en collega's toepasbaar is.Kortom, uw situatie moet eerst onder de loep genomen worden. Aan de hand van deze gegevens kan er 'op maat' een salesstrategie worden ontworpen. Vervolgens zullen wij de salesstrategieen voorleggen en in samenspraak zullen we een salesstrategie uitwerken.
Tenslotte zal er een salestraining worden uitgerold waar de focus ligt op het direct starten van de salescampagne.